Marmorkeeks


Ma pole päris ammu keeksi küpsetanud, kuigi mingil hetkel oli keeks iganädalane külaline meie toidulaual. Ma ei mäleta ka, kas olen alati hapukoort keeksi taina sisse pannud, aga seekord ta sinna igatahes läks ja keeks tuli vapustavalt mahlane. Ei tea, kas tänu hapukoorele või millelegi muule, aga igatahes ülihea keeks. Retsept pärineb raamatust "Kelmikad keeksid".

Vaja läheb:

200 g võid
2,5 dl suhkrut
2 tl vanillisuhkrut
0,5 tl soola
4 muna
4 dl jahu
1 tl küpsetuspulbrit
1 tl soodat
250 g hapukoort
2 sl kakaopulbrit

Vahusta toasoe või suhkruga, lisa vanillisuhkur, sool ja pidevalt kloppides ükshaaval munad. Sega jahu, küpsetuspulber ja sooda ning sõelu võisegu hulka. Seejärel lisa tainale hapukoor, sega võimalikult vähe. 1/3 taina hulka sega kakaopulber. Vala hele tainas vormi ning vala sellele kakaoga segatud tainas. Sega kihid kahvliga kergelt läbi. Küpseta 175 kraadi juures 50 minutit.

Kommentaarid

Triin ütles …
No tõepoolest ülihea keeks sai! Ma tegin väikestesse muffinivormidesse, aga no sellist keeksi pole mina veel saanud ega teinud! Aitäh retsepti eest!