Õuna- kaerahelbe ampsud

Üks võimalus õunavarusid vähendada on küpsetada mõnusaid tervislikke kaerahelbepätsikesi, millele lisab mahlasust õun. Pätsikesed on täiesti suhkru ja munavabad, seetõttu on mõnusaks ampsuks ka väikestele lastele. Minu maitse jaoks võiks pätsikesed veidi magusamad olla, aga muidu olid väga mõnusad. Rosinate asemel lisasin küpsistele kuivatatud kirsse.
Retsept Nami- Namist

Vaja läheb:

3,5 dl kaerahelbeid
1 sl speltanisujahu
2 suuremat õuna
1 sl õli
1 tl vanillisuhkrut
4 sl vett
75 g kuivatatud kirsse
4- 5 sl hakitud mandleid

Koori ja puhasta õunad ning riivi jämeda riiviga. Sega kausis kaerahelbed, jahu, riivitud õun, õli, vanillisuhkur ja vesi.  Seejärel lisa kuivatatud kirsid ja hakitud mandlid ning lase segul 15 minutit paisuda.
Tõsta lusika abil küpsetuspaberile pätsikesed ja küpseta neid eelkuumutatud ahjus 200 kraadi juures 12- 15 minutit.
Vaata ka Nami-Nami õunakookide teemalist kooskokkamist!

Kommentaarid

Tullia ütles …
Mulle meeldisid, kuna mõte nende tervislikkusest mulle meeldis:-)
Jaanika ja Signe ütles …
Mulle ka, aga noh ma olen selline parandamatu maiasmokk:) Samas väikeste jaoks jälle head, neile ju ei taha magusat palju anda.