Kookosekook

See kook on keeksise põhja ja rikkaliku kookosetäidisega ning lausa sulab suus.  Eriti meelepärane on kindlasti kõikidele kookosesõpradele. Maitseb hästi pisut jahtunult.
 
Põhi:

1/2 pk Vilma Juubeli tordipulbrit
75 g külma võid
1 sl külma vett

Täidis:

400 g Odense kookosmassi
50 g võid
2 tl jahu
2 muna
5 tl konjakit
Põhja jaoks näpi või ja tordipulber purujaks massiks, lisa vesi ja suru tainas pikliku koogivormi põhja ning äärtesse.
Täidise jaoks vahusta või ja lisa vahustades kookosmass, lahtiklopitud munad, jahu ja konjak. Vala täidis põhjale ja  küpseta ahjus 180 kraadi juures 30 minutit.

Vilma ja Odense tooteid jagas katsetamiseks kommivabrik Kalev.

Kommentaarid

Liisi ütles …
Mmm pilti vaadates ma lausa tunnen seda mõnusat kookosemaitset.
Kahjuks olen ma oma Odense kookosmassi juba ammu ära kasutanud. Kas poodides on kookosmassi jälle saada?
Jaanika ja Signe ütles …
Liisi, Ma ei ole viimasel ajal kookosmassi ostnud, aga alternatiivina pakun välja, et saab täidiseks teha edukalt nende küpsiste taina ehk siis kookosmakroonide massi järgi täidise: http://maitsevseiklus.blogspot.com/2011/01/kookosmakroonid.html
ainult et mina paneksin kindlasti munavalgete aesemel näiteks 2 tervet muna ja pisut rohkem võid