10. Supilinna päevad ja suur juubelitort

Juhtus nii, et ühel päeval leidsin enda postkastist meili, milles oli minu suureks üllatuseks ettepanek tulla 10. Supilinna päevade juubelitorti meisterdama/meisterdamist juhendama. Otsustasin, et võtan suure väljakutse vastu ja nii saigi pühapäeval see vahva üritus teoks. Siinkohal suur aitäh ka kõigile neile, tänu kellele see üritus teoks sai, neile kes mind sinna kutsusid  ja ka neile, kes mind valmistamise protsessis abistasid! Ja neile ka, kes sõid ja kiitsid:)
Lõpptulemusena valmis umbes meetri pikkune ja 13 kilogrammine tort.
Tordis iseenesest ei ole midagi erilist- koosnes see kodus küpsetatud biskviidist, hiiglaslikust kuhjast kohupiimast, vahukoorest ja maasikatest. Kaunistused said martsipanist ja suhkrumassist.
Muidugi on piisavalt ekstreemne valmistada torti kusagil heinamaal, aga kuna mul oli väike katus pea kohal ja ilm oli lihtsalt suurepärane, päikeseline ja soe, siis läks kõik kokkuvõttes väga hästi.
Biskviidid küpsetasin kodus valmis ja kõik ülejäänu tegin kohapeal. Nii, et see, kes kausi, miksri ja vahukoorega mitu korda üle heinamaa pikendusjuhtmeni ja tagasi silkas, olin mina isiklikult :)
Mul oli õnneks abilisi, kes aitasid täidist kokku segada ja olid moraalseks toeks.
Lisaks olid abiks päris paljud lapsed, kes igaüks said minult ruudukese lahtirullitud martsipani, pintsli ja toiduvärve ning said vastavalt oma fantaasiale ka tordi kaunistamises kaasa lüüa. Kõigil maalitud piltidel lõikasin ääred sirgemaks ja need said mosaiigina laotud tordile. Omalt poolt panustasin kaunistusse pisikese Supilinna päevade logoga.
Ja kui tort oli lahti lõigatud ja laiali jagatud ja tegijat kiidetud, saabus minu poeg tennisevõistlustelt koos karikaga, mis oli nagu kirsiks tordil- igati tore ja kordaläinud päev!

Kommentaarid

Liilia ütles …
väga lahe ettevõtmine ja veel lahedam tort!
Jaanika ja Signe ütles …
Aitäh, Liilia, oli tõesti tore üritus!