Inglise hommikusöök

Inglise hommikusöök on rammus ja rikkalik ning täidab hästi kõhtu. Mina olen seda pakkunud vahel ka õhtusöögiks ;) Aga mis see siis endast kujutab- palju erinevaid maitsvaid komponente ühel pannil- midagi igaühele, kui juhuslikult kõik ei maitse. Keerulist retsepti polegi, vaid see on lihtsalt viis serveerida teatud toiduaineid koos. Kindlasti on mitmeid erinevaid mooduseid, mina sain inspiratsiooni raamatust "Jamie's Great Britain". Jamie mainib sela ära, et kuna roog valmib ühel pannil, siis nõusid ei pea palju määrima ja ma olen selle väitega täitsa nõus ning rooga võib serveerida ka otse pannilt.

Iga sööja kohta:
2- 3 viilu suitsupeekonit
2 grillvorstikest
2- 3 pruuni šampinjoni
3 viilu verikäkki
4- 5 kirsstomatit
2 muna
soola, pipart
valgeid ubasid tomatikastmes või HP pruuni kastet


Pane pannile peekon ja grillvorstikesed ning prae ühelt küljelt pruuniks ja pööra ümber, lisa verikäkk ja viilutatud seened, kui ka need on pruunistunud, viska pannile kirsstomatid ja torgi neisse noaga mõned augud. Kui tundub, et kõik on küps, tee pannile kaks kohta munade jaoks ja löö munad ka pannile ning maitsesta soola ja pipraga. Küpseta kaane all, kuni muna on küps. Serveeri koos valgete ubadega tomatikastmes või HP pruuni kastmega.

Kommentaarid