Magusad koolitused

Pildi tegi Marre.Aitäh!
Viimase paari nädala jooksul on mul olnud suurepärane võimalus osaleda kahel Prantuse dessertide valmistamise ja pildistamise kursusel Lianni Stuudios. Selle eest suur aitäh Pillele ja Nami- Namile. Minu jaoks oli eriti tore ja informatiivne just pildistamise osa. Avastasin tänu juhendaja Maris Arulepa abile oma fotoaparaadil Canon EOS 50 D mitmed lisavõimalused.
Mitte, et küpsetamise osa oleks vähem tore olnud- otse vastupidi, sest maiasmokk nagu ma olen, meeldisid mulle kõik tehtud küpsetised.
Täpseid retsepte ma jagada ei saa, küll aga lisan juurde analoogsete küpsetiste lingid Nami- Namist.
Sellel fotol on näha pärlsuhkruga keedutaina pallid. Keedutaina saad valmistada näiteks selle retsepti järgi.
Lisaks keedutainapallidele valmistasime esimesel koolitusel veel apelsinikreemiga ekleere ja kirsiclafoutis'd. Ekleerid saab valmistada keedutainast, kreemi võib teha näiteks selle retsepti järgi ja clafoutis' retsepti leiad siit.
Keedutainast valmistatud tuuletaskud on ammused lemmikud, aga tavaliselt oleme neid täitnud kohupiima kreemiga, see tsitruseline kreem oli mõnusaks vahelduseks.
Teisel koolitusel valmistasime šokolaadisufleed, brüleekreemi ja Madeleine küpsiseid. Kui küpsiste valmistamine eriti keerukas ei ole, siis nii suflee kui ka brüleekreem nõuavad veidi harjutamist.
Seekord meisterdasime šokolaadisufleed, mis lausa sulas suus. Võid proovida näiteks seda retsepti.
Suflee puhul on oluline kiirus ja samas taina ettevaatlik segamine, et vahtu ära ei lõhuks. Serveerida tuleb võimalikult ruttu, sest muidu vajub suflee alla ja kaotab oma imelise vahulise tekstuuri.
Madeleine küpsiseid ei olnud ma kunagi varem valmistanud, ag maitsesid need mõnusalt, nagu pisikesed keeksid. Ja keekse ma jumaldan.Kodus saad proovida näiteks seda retsepti.
 Brüleekreem on üks minu vaieldamatuid lemmikuid. Vaatamata sellele, et see koosneb üsna vähestest kompnentidest, on kreemi tegemine siiski aeganõudev protsess. Küpsetamise ja valmistamise juhiseid tuleks täpselt jälgida, et saada ideaalne kreem. Eriti mõnus on selle kreemi juures aga just karamelliseeritud suhkrukiht.

Kommentaarid

Pille ütles …
Jaanika, mul on nii hea meel, et koolitustest abi olid (ja tänud, et minna tahtsid :))
Jaanika ja Signe ütles …
Veelkord suur aitäh Sulle, Pille :)